GEÇİÇİ OFİSLER VE ORGANİZASYONLARINIZ İÇİN EKSİKSİZ OFİS EKİPMANI DESTEĞİ

Terra Konferans, 360 derece etkinlik desteği kapsamında organizasyonunuzun arka planında kalan altyapı çözümlerinde de geniş bir yelpazedeki modern ofis ekipmanlarıyla sizlere hizmet sunmaktadır.

Ofisinizi etkinlik alanına size hiç bir lojistik yük getirmeden taşıyan Terra Konferans, etkinliklerdeki sekreterya, kayıt ve veri toplama gibi faaliyetlerin kolaylıkla gerçekleşebilmesini sağlar.

Masaüstü ve dizüstü bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, yüksek kapasiteli fotokopi makinaları, kart baskı cihazları, kablolu ve kablosuz yüksek hızlı yerel bilgisayar ağları ve Internet erişimi pek çok kalemde Terra konferans deneyimli teknisyenleriyle eksiksiz geçici ofisler oluşturur.

Terra Konferans, dünyadaki en yüksek kalite standartlarındaki donanımları kullanarak seminer, toplantı, konferans vb. etkinliklerinizde küçük gruplardan büyük gruplara ölçeklenebilen bir skalada simultane tercüme sistemi projelendirme, kiralama ve teknik destek hizmeti vermektedir.